הסעות מיניבוסים חדישים ומפוארים

לחצו על התמונות להגדלה

מיניבוס 14 מקומות

מיניבוס 19 מקומות

  • מיניבוס חדיש ברמה תיירותית, מפואר ונוח המתאים לקבוצות קטנות.
  • מיניבוס חדיש ברמה תיירותית, מפואר ומפנק.
    בעל  מושבים מתכווננים ומערכת מולטימדיה מתקדמת.

מיניבוס 16 מקומות

הסעות נכים

  • מיניבוס חדיש ברמה תיירות, מפואר ומפנק.
    בעל  מושבים מתכווננים, מערכת מולטימדיה מתקדמת ומקרר לשתייה קלה. 
  • מיניבוס חדיש ברמה תיירות, מפואר ומפנק עם מעלון עזר לנכים.
    בעל  מושבים מתכווננים, מערכת מולטימדיה מתקדמת ומקרר לשתייה קלה. 

מחלקת המיניבוסים שלנו מספקת שירות לקבוצות קטנות הזקוקות לשירותי הסעה ברחבי הארץ. אנו מסיעים קבוצות אורחים קטנות מחו"ל, קבוצות עובדים הנוסעים להכשרות וכנסים ועוד.

אנו בחברת מוני סיטון הסעות מאמינים כי גם אם הקבוצה קטנה או הנסיעה קצרה, אין להתפשר על איכות הרכבים ולכן אנו מציעים מיניבוסים מרווחים ונוחים. המיניבוסים שלנו מפוארים ואיכותיים והנסיעה בהם מותירה את הנוסעים בהם נינוחים ומלאי אנרגיה לקראת יום עבודה או יום טיול נוסף.

מחלקת המיניבוסים שלנו מגוונת וכוללת סוגים רבים של מיניבוסים, השונים זה מזה לפי מספר מקומות הישיבה. כך תוכלו לבחור את המיניבוס המתאים לצרכים וללקוחות שלכם. למשל, מיניבוסים בעלי  14, 16, 20 מקומות ישיבה מתאים לקבוצה קטנות כגון קבוצת תיירים מצומצמת. המיניבוס מרווח, נוח ואיכותי ובעל מושבים נוחים ומתכווננים, מערכות מולטימדיה, אינטרנט אלחוטי ועוד..

כל סוגי המיניבוסים שלנו מתאימים לנסיעה בכל רחבי הארץ ונוחים מאוד אף לנסיעות ארוכות וממושכות. הם כוללים מקררים, מיזוג אוויר מעולה, מושבים נוחים, אינטרנט אלחוטי ועוד. אנו מאמינים בשירות קפדני, הן בהיבט הטכני והן בהיבט האנושי ולכן הרכבים שלנו נמצאים תחת פיקוח מתמיד והנהגים שלנו עוברים הכשרות והשתלמויות מקצועיות.

בכל מקרה בו עליכם לשכור מיניבוס למטרת הסעה ברחבי הארץ, אנשי הצוות של חברת מוני סיטון עומדים לרשותכם לתאם עבורכם את הרכב המרווח והנוח ביותר עבורכם.

 

מחפשים את חברת ההסעות שיתן לכם שירות מקצועי ואמין? רוצים לפנק את העובדים במיניבוס מרווח ונעים? צרו איתנו קשר

מיניבוס 16 מקומות
מיניבוס 20 מקומות

הסעות מיניבוסים חדישים ומפוארים

מארחים קבוצת אורחים קטנה מחו"ל ורוצים להראות לה את יופי הארץ? צריכים הסעה למקום העבודה לקבוצת עובדים קטנה? גם אם הקבוצות הן קטנות לא צריך להתפשר על איכות הרכבים. פעמים רבות מיניבוסים או וואנים המסיעים קבוצות קטנות הם צפופים ולא נוחים. אצלנו במוני סיטון אין צורך להתפשר. המיניבוסים שלנו הם ברמת מיניבוס תיירים. אין ספק  שיום עבודה מתחיל אחרת לאחר נסיעה במיניבוס איכותי ומפואר.

לחצו על התמונות להגדלה