מיניבוסים וואנים VIP

לחצו על התמונות להגדלה



וואן 8 מקומות VIP

מיניבוס 11 מקומות VIP  

מיניבוס 14 מקומות VIP  





מיניבוס 16 מקומות VIP  

מיניבוס 19 מקומות VIP  


רוצים לארגן לחברים נסיעה שהיא מסיבה? יש לכם קבוצת אורחים מחו"ל ואתם רוצים להראות להם את הארץ בנסיעה נוחה ומפנקת? שירות המיניבוסים של מוני סיטון פלטינום הוא מתנה נהדרת לקבוצת נוסעים שאתם רוצים לפנק במיוחד.

נסיעה ברחבי הארץ במיניבוס VIP מאפשרת גם לקבוצה של 10-20 נוסעים לראות את הארץ בתנאים נוחים ואין צורך להתפשר על רמת הנסיעה משום שהקבוצה קטנה ולא מתאימה לאוטובוס. המיניבוסים והוואנים של מוני סיטון פלטינום שונים זה מזה במספר המושבים שלהם, כך שאין צורך לשלם על מקומות מיותרים ואפשר להתאים את גודל המיניבוס למספר הנוסעים. מספר המושבים במיניבוסים הוא 10, 11, 14, 16, או 20 מקומות ישיבה וכך תוכלו להזמין במדויק את הרכב המתאים לכם וליהנות מנסיעה נוחה ומהנה.

בכל המיניבוסים יש מושבי עור מתכווננים ונוחים והמרווח ביניהם גדול דיו כדי שכל הנוסעים ירגישו בנוח, ממש כמו במחלקה ראשונה. בכל הרכבים יש מערכת מולטימדיה חדשנית, מסך LCD עם DVD ומערכת סאונד מעולה להנעים את זמן הנוסעים.

המיניבוסים והוואנים של מוני סיטון פלטינום מתחוזקים עד הפרט האחרון, אולם לנו חשוב גם להעניק לכם שירות מעל ומעבר, ולכן אנו זמינים באופן שוטף החל מרגע הקריאה ועד לסוף הנסיעה. כל הרכבים שלנו נמצאים תחת פיקוח ובקרה שוטפים. הנהגים שלנו מנוסים ואדיבים, קשובים לצרכי הנוסעים במהלך הנסיעה ועומדים לרשותם כדי לסייע ולעזור בכל בקשה.

מחפשים הסעת פינוק VIP לאורחים מיוחדים? צרו אתנו קשר

מיניבוסים וואנים VIP

חברת הסעות מוני סיטון מחזיקה בכ-30 רכבי הסעה חדישים ומפוארים ומאובזרים ברמת VIP. מגוון כלי הרכב כולל מיניבוסים וואנים בעלי 20,14,10 מק' ישיבה. הרכבים מאובזרים ומצויידים במושבי עור ומערכות מולטימדיה.

לחצו על התמונות להגדלה


וואן 8 מקומות VIP

מיניבוס 14 מקומות VIP

מיניבוס 20 מקומות VIP