הסעות מיניבוסים וואנים

הסעות במיניבוסים וואנים הינן הסעות חווייתיות, אשר יכולות לשרת מספר מצומצם של נוסעים. המיניבוסים והוואנים בחברה המסיעה חייבים לשמור על סטנדרט נסיעה גבוה, וכן על כל אותם אישורים ורישיונות אשר נדרשים עבור הסעות אלו. ההסעות יכולות להיות מגוונות ולשרת מטרות שונות ואנשים שונים  בגילאים שונים. יש להקפיד לשלוח הזמנת עבודה מפורטת, אשר תוכל לסייע לחברת ההסעות להתכונן היטב להסעות הנדרשות, ולהכין את צי רכביה לשם כך.

הסעות עובדים

מיניבוסים וואנים יכולים לשרת הסעות עובדים ממקום מגוריהם למקום עבודתם, כתלות במספר העובדים. הסעות עובדים, כיתר ההסעות, נדרשות להיות מוזמנות מראש, באמצעות הזמנת עבודה מפורטת ומנומקת. יהיה צורך לדון במספר העובדים, מספר ימי העבודה (לא כולל חופשים קולקטיביים, או ימי חג ומועד), דרישות מיוחדות, ומרחק הנסיעה בין מקומות המגורים למקום התעסוקה.

פעמים רבות, יהיה אפשר להשתמש בהסעות עובדים אלה, בכדי לבצע גם הסעות אורחים או הסעות עובדים לאירועי החברה השונים. כך או כך, הם ידרשו נהג מלווה וצוות חברה אשר יוכל לענות על צורכיהם ודרישותיהם הספציפיות באופן המהיר והיעיל ביותר. כמו כן, מומלץ לוודא כי לחברה המסיעה יש את כל אותם רישיונות ואישורים נדרשים, על פי חוזרי משרד התמת.

צי הרכבים

צי הרכבים של מוני סיטון כולל כ 120 מיניבוסים וואנים שונים. כולם מטופלים במוסכים מורשים, על פי כל הדרישות הקיימות בתחום זה. כל הרכבים בצי, מנוהלים באופן קפדני על ידי סדרנים קפדניים, כך שכל הלקוחות יכולים להיות בטוחים כי הם יקבלו את הרכבים המוזמנים במצב הטוב ביותר הקיים. מיניבוסים וואנים עשויים לשמש כ 10-20 נוסעים.

מעבר לכך, הם יכולים לפנות גם לקהל VIP, אשר מעוניין בשירותים מפנקים יותר, כמו חלונות כהים, כיסאות נוחים, בר משקאות וטלוויזיה. בדרך כלל, הרכב אשר ייבחר יוכל לענות על מגוון מטרות ודרישות, הן במקרה של הסעת ילדים ותלמידים ממוסדות החינוך, הן במקרה של הסעות VIP מיוחדות של אורחים מחו"ל או מהארץ והן במקרה של הסעות חינוך מיוחד או ילדים בעלי מוגבלויות פיסיות. כמו כן לחברת ההסעות מוני סיטון יש גם אוטובוסים בצי הרכבים, כך שאפשר יהיה להסיע מספר גדול יותר של נוסעים.

איך בוחרים חברת הסעות?

ישנן בשוק חברות הסעה רבות אשר עיקר התמחותן הוא הסעות בוואנים ומיניבוסים, ולכן יש לבחור חברות אלו בקפידה. מעבר להתרשמות האישית מהחברה עצמה, אשר יכולה להעיד על שירותיות ואדיבות כלפי הלקוח, יש לבקש גם רישיונות ואישורים רלבנטיים. אישורים אלה צריכים לכלול את רישיונות הנהג ואת תקינות ובטיחות צי הרכבים. מעבר לכך, כדאי להתבסס על המלצות לקוחות עבר של החברה, או מכרים וחברים אשר השתמשו בשירותיהם.

אם הדרישה היא להסעות תלמידים, כדאי לבדוק התקנת חגורות בטיחות ברכבים ואישורים מיוחדים הנדרשים ממשרד החינוך. ההמלצה כי שאלת העלות במקרים אלה, תהיה האחרונה להישאל, לאחר בירור כל הפרטים האחרים.