הסעות VIP– הסעות של פינוק

רוצים להראות את המיטב שיש לארץ להציע לאורחים מחו"ל? לנסוע מדן ועד אילת ברכב בו יש מקום לכולם ושגם אתם תוכלו ליהנות בו מן החוויה ולהרגיש אורחים של עצמכם? היום אפשר לעשות זאת באמצעות הסעות VIP שמציעות חברות הסעות מובחרות. לא כל חברה מציעה שירותי הסעות VIP שמספקים לכם הסעה מפנקת במיוחד. מתי כדאי להשתמש בשירות הסעות זה ואיך לבחור את החברה המתאימה?

לאורחים מחו"ל אבל לא רק

רבים משתמשים בשירות הסעות VIP כאשר עומדת להגיע המשפחה המתגוררת  בחו"ל וצמאה להכיר את הארץ או אורחים מחו"ל מטעם העבודה. אלה אכן שני מצבים בהם מומלץ מאוד להשתמש בשירות הסעות מסוג זה. כך אתם חופשיים להיות עם האורחים ואינכם טרודים בנהיגה. בנוסף גם אתם נהנים במהלך הנסיעה יחד עם האורחים מן התנאים המפנקים: כסאות נוחים במיוחד שמתחשק רק לשקוע לתוכם, שתיה קלה או מכונת קפה, מסך טלוויזיה וכמובן אינטרנט אלחוטי. הדרך היא חלק לא פחות חשוב מהטיול עצמו ונסיעה ברכב יוקרתי המעמיד לרשותכם תנאים של אח"מים הופך את הדרך למהנה. לא רק אורחים מחו"ל יכולים לזכות בנסיעה כיפית כזו. גם טיול עם כמה משפחות חברים יכול להתקיים בדרך זו ועבור הילדים זו תהיה חוויה מדהימה. הסעה לחתונה או בר מצווה יכולה אף היא להיות הסעת VIP. אין ספק שהנוסעים יתמלאו באנרגיות והאירוע יראה אחרת מאשר אם כל אחד ינהג ברכב שלו. הדבר יסייע במיוחד לאורחים מבוגרים אשר עבורם הנהיגה היא משימה לא פשוטה או אורחים המתגוררים רחוק.

הסעות VIP בכל הגדלים

הסעות VIP לא צריכות להתקיים בהכרח בתוך אוטובוס. חברת מוני סיטון, לדוגמה, מחזיקה צי רכבים יוקרתיים הכוללים גם אוטובוסים וגם מיניבוסים וואנים בשלושה גדלים שונים. כך ניתן להתאים את הרכב למספר הנוסעים באופן כמעט מדויק ולחסוך הרבה מאוד כסף. רכב בגודל הנכון מאפשר לכם ליהנות הנאה שלמה יחד עם האורחים, להרגיש במידת האינטימיות הרצויה- רכב מרווח ונוח בו לכל אחד יש את המקום שלו אך יחד עם זאת לא גדול מדי. במיוחד כאשר מדובר על אורחים מחו"ל חשוב למצוא חברה בעלת תודעת שירות גבוהה ביותר שתדע לספק מענה בעברית ובאנגלית. לעומת טיולים או הסעות בקנה מידה קטן, כאשר מדובר על טיול לכל החברה או למספר צוותים ביחד מומלץ לשכור את אוטובוס ה- VIP. לעובדי החברה זו ללא ספק תהיה הפתעה מרעננת והם יתמלאו באנרגיות חדשות בעבודה.