כל סוגי ההסעות

שירותי הסעות אוטובוסים פותחים עולם רחב של שירותים שונים ומגוונים אשר ניתנים ברמה גבוהה ביותר וכן מקפידים הן על בטיחותם של הנוסעים והן על רמת נוחיות גבוהה.

שירותי הסעות אוטובוסים

כאשר אתם מחפשים חברת הסעות אוטובוסים עליכם להבין שיש הרבה מאד אפשרויות. בארצנו הקטנטונת יש בלי סוף חברות הסעות אוטובוסים שנותנות שירותים מגוונים למגזרים ולצרכים שונים. כשמזמינים אוטובוס חשוב לדעת מי החברה ומי הם נהגיה לפני שעושים את ההזמנה. כדי לדעת זאת מומלץ להתייעץ עם קולגות שכבר עבדו עם חברות של הסעות אוטובוסים ואם אין לכם מידע ישיר שכזה תוכלו למצוא מידע חיוני ורב גם ברשת האינטרנט.

איזה שירותים נותנות חברות גדולות ומנוסות ?

חברות של הסעות אוטובוסים יהיו מסוגלים לתת לכם את השירותים הבאים :

הסעות ילדים – אלה הן הסעות של ילדים ובני נוער למוסדות חינוך שונים, חינוך מיוחד, הסעות אל ומהמוסד בשעות קבועות על פי מסלולים קבועים מראש תוך שימת לב יתרה להעלאה והורדה בטוחה של הילדים .

הסעות אוטובוסים לטיולים – חברות גדולות עובדות עם ועדי עובדים שונים, עיריות ומועצות אזוריות וארגונים שונים במשק וקבוצות של תיירים וצליינים. כמו כן מעניקות חברות אלה שירותים גם לטיולים של ילדים ובני נוער ממוסדות החינוך, תנועות הנוער וכיוצא באלה גופים גדולים אשר זקוקים לשירותי הסעות מעת לעת או על בסיס יום – יומי קבוע ושוטף .

הסעות אוטובוסים לעובדים – הסעות עובדים הן הסעות ייחודיות על בסיס יומי וקבוע אשר מסיעות את העובדים מנקודות ריכוז מוסכמות מראש, אשר מצויות על צירים ראשיים ועד למקום העבודה שלהם, המפעל או חברת ההיי-טק. הסעות אלה כמובן מסיעות את העובדים והעובדות גם למקום העבודה וגם בחזרה הביתה בכל רחבי הארץ .

הסעות אוטובוסים לאירועים מיוחדים – אלו הסעות חד פעמיות של אנשים אשר מזמינים הסעה לחתונה, לבר מצווה אשר מתקיימת במקום יחסית רחוק, לאירועים דתיים שונים כמו הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון בתקופת ל"ג בעומר, הילולת הבבא סאלי מנתיבות וכיוצא באלה אירועים שונים .

הסעות אחמי"םהסעות VIP, הסעות אלה מתייחסות לקבוצות של אחמי"ם מן הארץ, כמו ח"כים, ראשי עיריות בסיור מודרך, שופטים וכיוצא באלה, וגם קבוצות של אחמי"ם אשר מגיעות אלינו היישר מחו"ל לביקור או סיור בארץ הקודש –  וכל אלה מקבלים שירות VIP מיוחד במינו של הסעות .

הסעות נכים – אלה הסעות מיוחדות לנכים אשר מתקיימות בעזרת כלי רכב מיוחדים עם מעליות מיוחדות לכסאות גלגלים ויתר העזרים אשר נחוצים עבור ציבור הנכים. הסעות אלה נעשות בכל רחבי הארץ ולצרכים שונים ומגוונים כאלה ואחרים .