כל מה שרציתם לדעת על הסעות לטיולים

כבר ארגנתם את התיק ודאגתם לשלוח הודעות לכולם, כעת הגיעה השעה להתפנות לנושא החשוב מכל- מציאת חברת הסעות המספקת שירותי הסעות לטיולים מאורגנים. דבר ראשון יש לבדוק האם ברשותה של חברת ההסעות כלי רכב מתאימים לנסיעה הכוללת כמות גדולה של אנשים על מנת שהנסיעה תתקיים כחוק. לפיכך, אם אתם קבוצה גדולה הכוללת למעלה מ16 איש יש צורך לשכור שירותי הסעות אוטובוסים. כמו כן, חשוב לוודא כי החברה נוסעת כחוק, כי נסיעה ברכב שאינו חוקי יכולה לעלות לכם ביוקר ואף לגרום לתאונת דרכים.

לא רק זאת חשוב שהנהגים יהיו אדיבים ובעלי יחסי אנוש טובים כך שהנסיעה תעבור בצורה טובה ככל האפשר. עוד חשוב לבדוק עם הרכבים של החברה כוללים את כל מה שדרוש לנסיעה טובה- מזגן, מערכת שמע או וילונות.

הסעות טיולים – איתנו אתם יכולים להיות רגועים

כאשר אתם נוסעים לחופשה ברכב הפרטי שלכם, אתם צריכים לדאוג לכל שהרכב שלכם יהיה תקין ומבוטח בביטוח חובה, מה שמצריך מכם להקצות לא מעט זמן על מנת להבטיח שהרכב שלכם יהיה מוכן לקראת הנסיעה. אין ספק כי נסיעה בטוחה מאפשרת לכם ליהנות מהדרך ולהגיע למקום בבטחה.

לעומת זאת, כאשר אתם בוחרים לנסוע לטיול מאורגן אתם לא צריכים לדאוג לכך שהרכב יהיה תקין ולשאר הדברים. אנחנו מציעים לכם שירותי הסעות לטיולים מאורגנים עם ביטוח הנסיעות כבר בפנים, כך שאתם לא צריכים לדאוג לדבר, מה שמאפשר לכם ליהנות מהטיול.

מה אנחנו מציעים לכם?

חופשה נעימה מתחילה בתכנון נכון. נוסעים לטיול מאורגן? אתם לא צריכים לדאוג לסידורי הסעות, אלא ליהנות ולהתרכז בחופשה ולא במחשבה על הפקקים המחכים לכם או הצפיפות ברכב. אין ספק כי הדאגה מפחיתה את ההנאה מהחופשה והופכת את הנסיעה למרדף אחר הבקשות של האנשים שמתלווים אליכם לחופשה.

אנחנו מציעים לכם חופשה בראש שקט! חברתנו מקפידה לספק שירותי הסעות תוך דגש על כל האישורים הנחוצים על מנת שתוכלו ליהנות מנסיעה נעימה ולהגיע בשלום ליעד שלכם. חברתנו מחזיקה ברישיון להפעלת הסעות מטעם משרד התחבורה וכן הרכבים שברשותנו עברו בדיקה של קצין בטיחות מוסמך על ידי אגף קציני הבטיחות של משרד התחבורה.

בנוסף, אנו מקפידים שכל צוות נהגים יהיו בעלי ברישיון נהיגה תואם לרכב. אלה הם כללי ברזל אשר הופכים את החברה שלנו למובילה בתחומה.