הכול על הסעות עובדים

מפעלים, חברות פרטיות, חברות היי טק ומוסדות רבים משתמשים בשירותי הסעות לעובדים בכל יום. לרוב מדובר על מפעלים וחברות בהם יש הרבה עובדים או כאשר מדובר במקומות עבודה בהם שעות לא שגרתיות של עבודה והמעסיקים מעדיפים לתת לעובדים את סידורי ההסעה כדי להבטיח את הגעתם בזמן של העובדים תוך חיסכון משמעותי בנסיעה בתחבורה ציבורית, עמידה בפקקים או חיפוש אחר חנייה.

כאשר ארגונים וחברות מאפשרים לעובדים שלהם להגיע בהסעה לעבודה הם גם מספקים להם דרך נוחה וחסכונית להגיע לעבודה וגם מבטיחים לעצמם סדר עבודה תקין, כך ששני הצדדים מרוויחים מהעניין.

מה חשוב לדעת על הסעות עובדים ?

הסעות עובדים הם בדרך כלל הסעות קבועות אשר כוללים שעות הסעה ומסלולים קבועים. יש לקבוע את סוג הרכב וגודלו על פ כמות העובדים ולתכנן את המסלול כך שהוא יהיה נוח אסטרטגית לעובדים השונים אשר גרים במקומות שונים.

בדרך כלל לא אוספים כל עובד מביתו וישנו מסלול קבוע אשר עובד במקומות שונים בעיר או במושבים ואסיפת העובדים מתבצעת על פי תחנות קבועות. העובדים צריכים להיות בטווח הזמן הקבוע בתחנה או שיאלצו להגיע בעצמם לעבודה. רצוי ברך כלל לומד לעובדים להגיע כמה דקות לפני הזמן כדי להבטיח שלא יפספסו את ההסעה.

מה יש לבדוק בעת בחירת חברות הסעות אשר מספקות שירותי הסעות לעובדים ?

כאשר אתם בוחרים חברת הסעות לעובדים עליכם לבחון כמה נושאים חשובים. ראשית, יש לבחון האם החברה יכולה לספק לכם את השירותים להם אתם זקוקים, האם יש להם כלי רכב שמתאימים למספר העובדים שלכם והאם הם יכולים לספק לכם את המסלול לו אתם זקוקים, בשעות בו אתם זקוקים לאותו המסלול.

חשוב לבחון את מקצועיות החברה שכן היא צריכה לספק שירותים איכותיים ומדויקים, כל איחור של חברת ההסעות יגרור איחור של עובדים רבים לעבודה ומכאן הדרך לפגיעה בעבודה השוטפת של המקום קצרה ביותר.

שני נושאים שחובה לבחון טרם בחירת חברת הסעות הם רישיונות העסק של החברה והאישורים שלה מטעם חברת התחבורה. כלי הרכב צריכים לעבור בדיקה של משרד התחבורה אחת לחודש כדי להבטיח את תקינותם ולכן יש לבחון האם לחברה ההסעות יש קצין בטיחות מוסמך. כמובן שמחיר הוא גם חלק בלתי נפרד ממכלול השיקולים האם לבחור חברת הסעות כזו או אחרת ולכן רצוי לקבל הצעת מחיר מכמה חברות תוך בחינת הנושאים הנ"ל.